Dutch Bloggies Award

Mijn blog is genomineerd voor de Dutch Bloggies Award. En omdat ik dol ben op prijzen winnen en elke nominatie aangrijp om alvast een jurk met bijpassende schoenen en tas te kopen, heb ik besloten om een Dutch Bloggie te winnen. Er zijn 20 categorieën, variërend van sport en politiek tot literatuur en persoonlijk. Vanaf vandaag zal ik elke dag een blog in een van de categorieën schrijven. Ik begin met de categorie Marketing:

Ik zeg:

KOOP MIJN BOEK

izzyjpeg

En ik zeg:

Stem op mij (als je 12 jaar bent of 13 of 14 of 15 – of als je er zo uitziet), want behalve de Dutch Bloggie Award wil ik ook graag de debuutprijs van de Jonge Jury winnen.

Morgen: de categorie Kunst, cultuur & entertainment!

3 Reacties op “Dutch Bloggies Award

  1. je hebt helemaal gelijk, hoog inzetten..!

  2. Ik had je genomineerd, op 1…😉

  3. Zezunja, dank je wel! Ik zag dat jij er ook bij stond. Ik heb niemand genomineerd, maar ik zal op je stemmen! Hoewel je blogje vandaag akelig leeg oog…

Geef een reactie

