Hoe lang zijn geheimen houdbaar?

Het interesseert natuurlijk niemand een biet – behalve mijn uitgeefster, redactrice en mijzelf – maar vandaag heb ik de laatste hand gelegd aan mijn derde jeugdroman. In maart ligt ie in de winkel: ‘Hoe lang zijn geheimen houdbaar? Door Izzy Love. Ik ben dolblij en volksdans de hele dag door het huis. ‘Volksdans?’ vraagt u. ‘Ja,’ antwoord ik, ‘u weet toch dat ik op volksdansen zat. Ik was een jaar of elf en moest van mijn ouders Hongaarse en Israelische dansen leren. Dat vonden ze leuk. Wacht, dan laat ik u een foto zien. Ik ben die helemaal rechts. Als u een blik werpt, dan volksdans ik nog even door de kamer. Mijn boek is af, hiha, nagielahava, nagielaheehoesmagaaaa!!!’

13 Reacties op “Hoe lang zijn geheimen houdbaar?

  1. HIEP, HIEP!

    Allemachtig, poep jij die boeken uit, ofzo? Of heb je een boekenfabriekje op zolder?

    Respect!

  2. PS. Ik weet dat het zwoegen is. Bedoelde meer de frequentie.
    Want Respect.

  3. Nu snap je waarom wij er zo op stonden dat je op volksdansen ging: je wordt er heel creatief van! dat werpt nu, met al die geweldige boeken, zijn vruchten af!!

  4. Dank jullie wel, jongen en meisje en moeder! Ik heb de deur van het boekenfabriekje vandaag achter me dicht getrokken om me volledig op het volksdansen te storten, het leven lacht mij even toe (in mijn rode rok met opstikrendieren en witte bloes met pofmouwen). Ik dans nog even door, havanaranana!

  5. kent u ook die van
    ”Stroei voei, kana kane kias nate quilas tadioel voei, Stroei voei pane pane pios nate gulasz trioelvoell Gadsos gadsos droemkakida Patsos patsos drumvalida Stroei voei, kana kane kios nate quilas stanioolfoei…

  6. Dat is Grieks. Ik deed alleen Hongaars en dansjes uit het beloofde land. Maar ik had natuurlijk veel liever Grieks gedanst. Alleen die tekst al, prachtig!

  7. o, dat is jammer…
    en ja, dat kun je aan annie m.g schmidt wel overlaten… ;)

  8. Menin aeide theape leiadjio achileos ou lo me ne e muri achaios alke etheke!

  9. ik verwees slechts naar ja zuster nee zuster, homerus gaat ver boven mijn petje… :)

  10. Gewebkijk: ik zeg respect! Ik ken u niet, maar u bent de eerste die mijn Grieks gebabbel als Homerus herkent! De eerste regels van de Ilias om precies te zijn – of een volksdansje. Geen wonder dat u nog zo laat op was!

  11. Maar wat is Andra moi ennepe dan?

Geef een reactie

