Vrouw in gele jurk met reusachtige pijl in haar kin

Het lijkt alsof ik elke dag mijn blog verander. Dat is precies wat ik doe. Niet om u in verwarring te brengen, maar omdat ik te veel tijd om handen heb. Nu mijn boek af is en alle sinterklaasgedichten geschreven, spendeer ik mijn tijd aan het veranderen van mijn blog. En met aan u denken natuurlijk: vrouw in gele jurk met reusachtige pijl in uw kin.

3 Reacties op “Vrouw in gele jurk met reusachtige pijl in haar kin

  1. strongbow is een cider,
    probeert u beter eens een fles wild turkey…

    (in het kader van uw coldturkey)

  2. Gewebkijk, want bent u laat op. U leeft zelfs in de toekomst zie ik. Hier is het 01.07 am en bij u al 01.46 am. Waarschijnlijk leeft u in een andere tijdzone, of in een andere dimensie, dat kan ook. Of heb ik te veel Strong Bow gedronken en zie ik dubbel, ook de tijd!

  3. haha klopt ik zag het ook, maar de tijdsnotatie kunt alleen u bepalen…
    (voor uw blogje dan hé)

    dat ik zo laat nog op ben komt door dat u mij met mijn speurtocht naar homerus aardig heeft bezig gehouden…
    met het accent op aardig) 😉

Geef een reactie

