Mean lean pasta machine

Jaren geleden kreeg ik een pastamachine voor mijn verjaardag. Ik was zo blij als een kind dat net een pastamachine voor zijn verjaardag had gekregen. Ik haalde hem netjes uit de doos, poetste hem op, keek ernaar, stofte hem af, stopte hem in de doos en borg hem keurig op.

En ik was niet de enige. Volgens mijn man hadden al zijn vrienden zo’n pastamachine werkloos in hun keuken staan. Een van zijn vrienden besloot daarom een pastafeest te geven. Iedereen zou zijn pastamachine meebrengen en met elkaar zouden we een vel pasta door twaalf machines halen. En omdat de pastamachine van mij is, mocht ik ook mee naar het feest. Een grapjas legde het ook nog op video vast, maar daar kwam ik vandaag pas achter. Wie goed kijkt, ziet mij het hele filmpje links in beeld (in zwart schort), helemaal niets doend. Nou ja, behalve wijn drinken uit kleine champagneglaasjes.

Een Reactie op “Mean lean pasta machine

  1. Dat gaat goed. Ik gebruik mijn tweede pasta machine regelmatig. De eerste heb ik letterlijk om zeep geholpen omdat ik hem schoonmaakte met water en zeep. Nooit doen! Daar kunnen die dingen echt niet tegen. Dat las ik te laat in de gebruiksaanwijzing

Geef een reactie

