Vanaf vandaag in de winkel

Vandaag is de dag dat mijn nieuwe boek in de winkel ligt! Ik heb mijn feestjurk aan en ga straks naar de presentatie van mijn boek op de Maas en Waal-school in Amsterdam. Daarna ga ik uit eten met de uitgeverij. Het leven is vandaag precies goed.

5 Reacties op “Vanaf vandaag in de winkel

  1. van toeters en ballonnen..!🙂

  2. *haalt vliegtuigbanier uit de berging*

  3. Gefeliciteerd Manon! En dan ook nog een leuk interview in het Parool…
    Het gaat RAZEND goed met je he?
    Groet!
    Marij

  4. Hee succesvolle kinderboekenschrijfster en partner in de brandnetelbusiness, wat ben je toch leuk! Ik ga ‘m kopen!
    Hoop dat je nog lang niet op je hoogtepunt bent…

  5. ha meisjes, dank voor jullie leuke reacties!!! M

Geef een reactie

