Boekenwurm

Kinderboekwinkel de Boekenwurm in Maastricht had de dag na mijn prijsuitreiking zomaar de hele etalage volgeplempt met mijn boeken. Nou ja, niet helemaal ‘zomaar’ , want binnen zat ik te signeren. Het was de afsluiting van mijn Limburgse tournee. Het is leuk om schrijver te zijn al schiet het blogschrijven er wel eens een paar maanden bij in. Maar dat is niet erg. Wie mij wil lezen koopt mijn boeken.

3 Reacties op “Boekenwurm

  1. dat is wel erg…😦
    (maar het is je vergeven)

  2. Ik beloof dat ik binnenkort weer zal schrijven, misschien wel een blogje.

  3. zou wel heel fijn zijn!!! Heb het een beetje gemist!

Geef een reactie

