Een bak vol spijkers en een hoefijzer

Sinds mijn hand uit het gips is, volg ik revalidatielessen in een handencentrum naast het ziekenhuis. Om zeven uur vanochtend wandelde ik er binnen en kreeg ik grappige oefeningen: glasscherven uit een brok klei peuteren, hoefijzers werpen en op mijn linker pink spijkers laten balanceren. Ook moet ik negen keer per dag met een fles cola heen en weer wapperen. Over twee maanden schijnt mijn pols weer alle kanten op te kunnen buigen. Het is best leuk, maar als ik mijn lezertjes een tip mag geven: breek nooit uw polsgewricht.

2 Reacties op “Een bak vol spijkers en een hoefijzer

  1. Nou ja zeg, één keer signeren en gelijk je pols in het gips. Is dat niet wat overdreven?😉

    Met die fles cola wapperen heb ik ook geprobeerd, had ik ‘m eerst leeg moeten drinken?

  2. Nee, maar je had wel de dop erop moeten laten…

Geef een reactie

