Wijn en honing

Vorig jaar was ik een van de onbekende kinderboekenschrijvers op de site JipJip. Van de dertig onbekende schrijvers zijn er vier inmiddels heel erg bekend. Van die vier ben ik waarschijnlijk de minst bekende. Maar daar komt binnenkort verandering in. Deze maand staat er een interview met mij in het tijdschrift Winelife (over wat ik van wijn drinken vind…) en heb ik dit jaar al twee keer een column geschreven in een Belgisch imkerblad (!). En dan vergeet ik bijna nog te vermelden dat mijn badkamer vanaf 28 mei figureert in de Esta – als onbekende badkamer.

Van bloggen komt niet zo veel meer terecht nu ik aan het doorbreken ben in de wereld van wijn en honing. Sor-ry.

Geef een reactie

