Zezunja

Een schrijfster noemde mijn naam in het Belgische nieuws. Ze noemde mij de beste kortestukjesschrijver. Ik had dat nooit geweten als haar opmerking niet een nieuwe stroom bezoekers op mijn blog had opgeleverd. Ze kwamen op precies het goede moment want juist vandaag twijfelde ik aan dit blog. Voor wie schrijf ik het eigenlijk? Ik zie wel dat mijn blog gelezen wordt, maar helaas niet door wie. Wie zegt mij dat die paar honderd bezoekers die ik op een dag heb niet gewoon mijn moeder is die elke minuut inlogt? En net toen ik mijn blog naar het virtuele hiernamaals wilde sturen, kreeg ik bezoek uit België. Dit blog is op het nippertje gered door een vrouw die Zezunja heet. Ik ken haar niet, maar ik vind haar de beste langestukjesschrijver die ik ken. Ik zeg: bezoek snel haar blog, want wie weet staat ook zij op het punt om haar eigen blog op te blazen.

5 Reacties op “Zezunja

  1. Ik ben in ieder geval niet je moeder en lees je wel 🙂 – maar zeg nou zelf: wat is er heerlijker dan lekekr anoniem met een kop thee/glas wijn/anders nl,… een kort stukje te lezen?

    Blij dat je blijft. [oh en -mijn- moeder leest je ook ;-)]

  2. Blij dat je blijft, inderdaad! En blij dat Zezunja, die ook hoog op mijn bloglijst staat, jouw korte stukjes van een gewisse verdwijning heeft weten te redden.

  3. Wat is er nou weer mis met stoppen op het hoogtepunt? 😉

  4. hahahaha, ik ben wél je moeder en ik log inderdaad 100x per dag in!!!!
    Please, NIET STOPPEN!!!

Geef een reactie

