Ik word gevolgd

Als Twitteraar leid ik een rustig bestaan. Ik schrijf er zelden iets en volg alleen wat toevallige mensen en een paar leuke. Maar tot mijn grote verbazing word ik gevolgd door wildvreemden. Vandaag meldde ene Doug Schorr zich als volger. Een consultant uit Amerika. Ik probeer me voor te stellen hoe hij wakker werd nadat hij in slaap was gevallen voor de televisie. Hoe hij naar zijn computer liep en willekeurig wat namen intypte. Nu wonen er toevallig heel veel mensen met de naam Sikkel in Amerika, dus misschien zocht hij een andere Sikkel en kwam toen toevallig bij mij uit. Misschien leek ik wel op een Amerikaanse Sikkel. Tot zover kan ik Doug volgen. Maar waarom hij mij volgt, blijft toch een raadsel. Net zoals de makelaar uit Ontario, de wijnhandelaar uit Toronto en de bibliothecaresse uit Vught. Misschien is het een code op Twitter die ik nog niet doorheb. Volg willekeurige mensen die niks te zeggen hebben.

Lezertje, u ben gewaarschuwd. Voor u het weet volg ik u.

4 Reacties op “Ik word gevolgd

  1. Hoi Manon,
    mag ik aan jou blog refereren in een stukje over Twitter?
    gr, Esther

  2. uhh. jouW blog moet dat zijn natuurlijk

  3. Dat is een schot hagel. Die mensen volgen meestal minimaal 3.000 andere tweeps. Want misschien heb jij wel een woning in Toronto nodig.

Geef een reactie

