Ik begin een voetbalblog

Hoewel ik niet wil klagen vanuit mijn schrijvershuis, moet ik iemand vertellen dat het heel sneu is als je helemaal in je eentje naar een voetbalwedstrijd zit te kijken, met je benen onder een blauw dekentje. Tot zover mijn voetbalblog.

3 Reacties op “Ik begin een voetbalblog

  1. wat is er gebeurd met de kroegplannen? Ben je ziek? Ik had me verslapen, dus ik heb alleen de tweede helft gezien🙂, ook alleen op de bank, alleen het blauwe dekentje ontbrak.

  2. Ik zit tweewekelijks in het stadion tussen 35.000 mensen, maar wedstrijden op TV kijk ik altijd alleen. Soms kijkt mijn vrouw mee. Heerlijk, niemand die mij tegenspreekt als ik het beter meen te weten dan de coach🙂

  3. Wekelijks in een stadion zitten… dat is inderdaad nog erger dan moederziel alleen kijken. Ik ben weer helemaal vrolijk.

Geef een reactie

