De Grote TekenTentoonstelling

Een paar maanden geleden vroeg SSSSSS of ik al wist wat ik dit najaar in de kinderboekenweek zou doen. Kinderboeken kopen natuurlijk. Maar dat bedoelden ze niet. Ik moest iets leuks verzinnen met het thema van de kinderboekenweek: De Grote TekenTentoonstelling. Ik schreef een prachtig voorstel (zie hier). Maar het bleek niet goed genoeg. Het thema van de kinderboekenweek was niet Grote-Tekententoonstelling, maar Grote Tekententoonstelling – aan elkaar. Daar zat ik dan met mijn speciaal voor dit doel getrainde teken. Met veel zorg had ik ze achter hondenoren vandaan gepulkt. Spelende kinderen in het bos vonden mij terug, met een pincet in hun knieholtes. De grote teken hadden inmiddels ook kleine teken gekregen. En ik had ze allemaal kunstjes geleerd. Ik had ze ook namen gegeven en ik had ze zelfs leren voetballen, in een onorthodoxe opstelling van 1-2-3-4-1. Nou ja, scholen die dit blogje lezen, kunnen mij en mijn tekenshow alsnog boeken voor dit najaar. Niet via SSSSS, maar gewoon via izzy@izzylove.nl.

5 Reacties op “De Grote TekenTentoonstelling

  1. Kan ik je Grote-Tekententoonstelling boeken voor mijn volgende verjaardagsfeest?

  2. Natuurlijk! Als jij voor genoeg bradende sigaretten zorgt, neem ik mijn teken-posse mee.

  3. Dat is goed. Heb je ook teken aan de wand?

  4. Wat jammer dat het niet door gaat zeg. Ik had me er zo op verheugd! Vooral op de voetbal-teken.

Geef een reactie

