Kinderjury

Of ik zenuwachtig was voor de uitreiking van de prijs van de Kinderjury. Ik verstond de interviewster bijna niet, zo zenuwachtig was ik. Daarna lachte ik hard in de hoorn. Ik, zenuwachtig? Pfff. Maar vannacht droomde ik over senaatsleden die mij het leven zuur maakten en over te laat komen bij de uitreiking. Zwetend werd ik wakker in mijn schrijvershuis. Dat huis ligt nogal eenzaam in het groen. De perfecte plek voor inbrekers om een zenuwachtig schrijvertje de stuipen op het slapende lijf te jagen. Het is ook zo’n huis waar ’s nachts alle planken gaan kraken. Gewoon uit zichzelf. Geen oog dichtgedaan. En nu ben ik zo moe, dat ik niet eens meer zenuwachtig ben voor woensdag, wanneer ik voor een vol Carré op het podium sta, met of zonder prijs.

Het interview: www.kinderjury.nl

2 Reacties op “Kinderjury

  1. Toi toi toi Manon! (is je T-shirt al klaar?)

  2. Dank je wel Marian!! Darn, ben ik het T-shirt vergeten… maar ik heb wel heule mooie schoenen!

Geef een reactie

