Mijn vriend Geronimo Stilton

Daar zaten we, Geronimo en ik, naast elkaar aan een tafeltje te signeren tijdens de prijsuitreiking van de Nederlandse Kinderjury. Ik was gelukkig omdat ik genomineerd was voor de prijs, Geronimo gaf geen kik, terwijl hij de prijs zojuist had gewonnen. Het was die middag de eerste keer dat ik op het podium van Carré stond. En zo leuk als het is om boeken te schrijven, zo veel leuker is het nog om op een podium te staan en bloemen en applaus in ontvangst te nemen. Alle lezertjes die dit lezen: koop mijn boeken. Alle buitenlandse uitgevers die dit lezen: vertaal ook mijn boeken in 32 talen. Alle kinderen die op mij stemden: dank jullie wel!

Geef een reactie

