Hoe u mij kunt helpen…

Ik ben wel op vakantie, maar niet zo op vakantie dat ik niet een oproep kan doen om mij te helpen. Ah, leuk, denkt u, Manon helpen! Ook komend jaar maak ik kans om de prijs van de Jonge Jury te winnen, de (debuut)prijs die ik dit voorjaar won. Maar daarvoor heb ik je hulp nodig.

Ga daarom naar www.jongejury.nl en stem op izzylove. Je kan ook stemmen zonder je e-mailadres achter te laten. Je maakt dan alleen geen kans op een van die fijne geheime prijzen die je kunt winnen.

Onder de stemmers verloot ik na de zomer tien exemplaren van mijn nieuwe boek(je): Spoedcursus flirten door IzzyLove, dat in September verschijnt.

Een Reactie op “Hoe u mij kunt helpen…

  1. Da’s geregeld. Nu maar hopen dat mijn stem ook mee telt…ik ben geen zestien meer ;-))

Geef een reactie

