Twitter

Waarom ik tegenwoordig twitterde, wilde ik weten. Ik kon mezelf er geen antwoord op geven. Omdat ik me verveelde misschien. Of omdat ik elke gelegenheid aangrijp om achter mijn nieuwe laptop te zitten. Of omdat ik graag rondhang in de virtuele tussenwereld. Maar nu ik het een paar weken doe, denk ik dat het zoiets is als roken, gokken, bloggen, wodka drinken, smurfenijs eten of nagels bijten. Het is beter om er nooit aan te beginnen want je komt er moeilijk vanaf. Maar als het hier een beetje stil is, dan weet u me te vinden. #ziekelijkehobby’s

2 Reacties op “Twitter

  1. Haha, herkenbaar. Ik begon in 2006 met twitteren, alleen deed nog niemand het toen. Daar was dus helemaal niets aan. Inmiddels opnieuw geprobeerd en inderdaad…zo snel kom je er niet meer van af! Ik zag trouwens dat zelfs Alexander Pechtold jouw tweets retweet, dus je doet het goed!

  2. Zo kreeg ik in 1991 mijn eerste e-mailadres. Dat was ook heel eenzaam omdat werkelijk niemand die ik kende in Nederland e-mail had. Van dat e-mailen ben ik ook nooit meer afgekomen trouwens….

Geef een reactie

