De Grote Liefdesquiz

In Antwerpen presenteerde ik de Grote Liefdesquiz. In een zaal met honderd meisjes. Ik heb die show al zo vaak gepresenteerd, dat ik precies weet hoe ik ze aan het lachen kan krijgen. De show bestaat uit razend moeilijke vragen. Of je hart sneller klopt of langzamer als je verliefd bent, of je pupillen groter worden of juist kleiner en wat voor rare stofjes je hersenen allemaal aanmaken als je iemand leuk vindt. Grappige weetjes uit de psychologie, die ik verweven heb met mijn IzzyLove-boeken. Ik geloof dat ik weinig leuker vind dan op een podium staan en meisjes van twaalf en dertien laten lachen. Maar er is ook niets leukers als er na afloop een paar van die meisjes het podium op komen met een stapel boeken onder hun arm om te laten signeren. De meisjes die geen boeken bij zich hadden, kwamen die na afloop kopen bij de tafel waar ik zat te signeren. Het is een van de weinige momenten dat ik mijn lezers zie en spreek. Een van de weinige keren dat ik bijna bloos van zo veel complimenten. En elke keer ben ik zo trots dat ik zulke leuke, slimme, mooie lezers heb, dat ik er met liefde voor naar Antwerpen reis. Als het zou moeten elke dag.

 

 

 

Een Reactie op “De Grote Liefdesquiz

  1. dat is dan wel weer lief…

Geef een reactie

