AU!

In juni 2007 schreef ik op dit blog dat mijn boekje AU in de winkel lag. Dat was niet waar want het dreef toen nog in een container op zee. Zoek in de golven. Vandaag kreeg ik de aanbiedingsfolder van uitgeverij Gottmer. Daarin staat dat er van het boekje inmiddels 12.500 exemplaren verkocht zijn. En om dat te vieren verschijnt er dit voorjaar een goedkope versie van het boek met zachte kaft. Eerlijk gezegd lijkt mij dat veel handiger dan zo’n boek met ijzeren rug – zoals de eerste drukken hadden. Daarom raad ik iedereen aan om dat boek te kopen. Of iedereen die kinderen heeft, kinderen kent of iemand kent die kinderen kent. In het boek staan namelijk alle kinderziektes handig bij elkaar. Met grappige tekeningetjes en een onmisbare rode-vlekken-gids.

Geef een reactie

