IzzyLove op Tiplijst Kinderjury 2011

Hoera, mijn boek Hoe lang zijn geheimen houdbaar, door IzzyLove staat op de Tiplijst van de Nederlandse Kinderjury. Stemmen kan vanaf 1 februari. Ik ben zo blij, zo blij (dat mijn neus van voren zit en niet opzij).

Fijne feestdagen iedereen. Ik ben even zeven weken skiën om dit goede nieuws te vieren!
Manon

4 Reacties op “IzzyLove op Tiplijst Kinderjury 2011

  1. Ik ben zo blij, zo blij, dat er een winnaar gaat komen en dat ben JIJ !!!

  2. Ja, leuk he? Gaan we fijn weer naar Carré en daarna wijntjes drinken met Thille!

  3. Als je neus opzij zit, is dat wel handig om af en toe je deo te checken. Dat wilde ik maar even zeggen.

  4. Dank je, Reggie. Als je neus niet opzij zit, moet je je deo ook af en toe checken:)

Geef een reactie

