Ik tel de dagen en de duiven

Vandaag is een speciale dag. Het is de tel-de-vogels-in-uw-tuin-dag. Ha, alsof ik de afgelopen drie weken en drie dagen iets anders heb gedaan. Sinds ik met mijn kapotte knie op de bank lig, en sinds ik van de dokter een loopverbod heb gekregen, doe ik niets anders dan vogels tellen. Althans, die ene duif die elke dag langs komt. Vandaag tel ik hem weer: één. Zo, klaar. Nu weer gezellig fietsers tellen.

7 Reacties op “Ik tel de dagen en de duiven

  1. Een loopverbod? Dat is niet niks. Hier heb je iets om mee te spelen. http://lab.andre-michelle.com/tonematrix
    Beterschap!

  2. Dank je wel Impa!! Na drie weken pacman en tetris spelen was ik wel toe aan wat nieuws:)

  3. voer voor spiegelogen… ;p

  4. Ik zit al drie weken bij mezelf in psychoanalyse. ‘Ga maar op de bank liggen’ zeg ik dan ’s ochtends tegen mezelf, en daarna: ‘nou, vertel maar, hoe was je jeugd?’ En meestal antwoord ik dan: ‘Leuk,’ wat ik dan nog meen ook. Probeer daar maar eens wat mee te doen als psycholoog… nee, voorlopig lig ik hier nog wel even.

  5. hmm,
    dan gaan we vast weer wat meer van je ”zien” hier.
    elluk nadeel heb ze…

  6. Tsja… ik kan op dit moment alleen over mijn knie schrijven… en daar wil ik mijn trouwe lezertjes niet mee vervelen… Binnenkort vertrek ik naar Canada, dan beleef ik weer een heleboel avonturen om over te schrijven. (Op berenjacht ja)

  7. Sterkte met het bankhangzitten, er kunnen natuurlijk altijd wereldkampioenschappen komen!
    Beterschap.

Geef een reactie

