Geriausi knygos šalyje

Kiek laiko galima saugoti paslaptis? Iki IzzyLove

Manon Sikkel yra perkamiausias vaikų knygų rašytojas Nyderlanduose. Ji paskelbė keturias knygas iki šiol. Ji laimėjo tris svarbius literatūros prizais. Ji norėčiau turėti savo knygas, išverstas į Lithuanina. Taigi, jei esate Lithuanina leidėjas, prašome susisiekti su savo leidėjas – olandų žiniasklaida. Rašytojas žada jums dirbti savo žinias apie Lituanina kalba. Domina susitikimas šio garsaus olandų autorius? Ji Bolonijoje metu Bolonijos knygų mugėje, su jos leidėjo Thille Dop.

 

 

7 Reacties op “Geriausi knygos šalyje

  1. Komt dat nou door dat botoxen????

  2. Nee, dit is Litouws. Ik moet van mijn uitgeefster Litouws leren. Het gaat te ver om dat hier uit te leggen, maar ze heeft grootse plannen met me in Litouwen. En je weet, ik was als kind al dol op de Baltische Staten. Speelde ik niet altijd Baltisch winkeltje vroeger?:)

  3. Ar pasauliniu hitu serijos Izzylove todėl išverstas į lietuvių?

  4. Ja, is leuk dat google vertalen maar als je het terug vertaalt naar het Nederlands, dan komt er een heel andere tekst tevoorschijn dan oorspronkelijk was getypt……..
    Wat ik wilde vragen: Wordt die wereldwijde hit voor de Izzy-love serie dan ook vertaald in het Litouws?

  5. Nou kijk, Thille neemt me mee naar een Litouws boekenfeest in Italië. Nu leek het ons leuk als ik daar ook heel beroemd word (niet op dat feest, maar in Litouwen). Ik zei dat ik die Litouwers versteld zou doen staan met mijn kennis van de taal. Ik heb nog zes weken om te oefenen:) Misschien kan Lisa het liedje vast in het Litouws instuderen voor je weet maar nooit!!

  6. Je gaat me binnenkort toch NIET vragen of ik wel eens in Litouwen ben geweest,hè…..?

  7. Zeg, mam, ben je wel eens in Litouwen geweest?

Geef een reactie

