Glitter-oogschaduw prikt enorm IN je ogen

Glitter-oogschaduw prikt enorm als je het IN je ogen krijgt. Dat is het enige wat ik met mijn lezertjes wil delen vandaag…

2 Reacties op “Glitter-oogschaduw prikt enorm IN je ogen

  1. Ben je aan het twijfelen over je nieuwe look? Ik stem op nummer twee.

  2. Dank je Reggie, je bent de enige die heeft gestemd. Zonder aan je stem te willen twijfelen, heb ik uit voorzorg maar voor look 1 en 2 gekozen. Look 1 bleek vele malen populairder IRL. Maar ik trok daarbij wel mijn gezicht uit look 2:)

Geef een reactie

