Griepke gevat

Het kan zijn dat ik lezertjes kwijtraak als ik alleen nog maar over carnaval schrijf. Het probleem is, ik kan niet anders. Net zoals ik niet anders kan dan de hele dag ‘Veer zomers laank’ zingen, tot mijn kinderen er gek van worden. Dan neurie ik maar zachtjes ‘Laot de zon in dien hart’ tot ze ook daar gek van worden. Gelukkig ben ik niet de enige die de vastelaovend mist. Half Limburg kijkt vandaag droef voor zich uit. Mijn broer stuurt me gelukkig de hele dag mailtjes om me op te vrolijken. Liedjes waar we samen op dansten. Ik stuur hem foto’s waar hij raar op staat. Zelf vinden we de foto’s natuurlijk prachtig. Gelukkig mogen we over 345 dagen, 18 uur, 38 minuten en nog wat seconden weer terug naar Maastricht. Tot die tijd mag iedereen mij opvrolijken. Graag zelfs. Dan beloof ik dat ik vanaf morgen ophoud met zo droevig kijken.


6 Reacties op “Griepke gevat

  1. Jemigwateenknappebroer!

    En nu om je op te vrolijken een mop.

    Heb je al gehoord dat Hans Kazan dood is? Hij is overreden door een goocheltruuk.

  2. Toevallig is dit mijn lievelingsbroer. De andere zes zijn spuuglelijk, trouwens.
    Dag, moppentrommel!
    M

  3. Remco Sikkel van Zoest

    Wij zijn NIET spuuglelijk!

    Ruud, Evert, Michael, Chris, Otto.

  4. Sorry, jongens… als je die bochels wegdenkt zijn jullie ook best knap…

  5. Remco Sikkel van Zoest

    ok, ok…Evert heef een paar bochels, Ruud mist oren, Michael heeft een zeldzame pigmentziekte en Otto mankeert een gezicht. Maar Chris is toch best kjoet?

Geef een reactie

