Lisa en Gilles

‘No one knows I love him, he makes me feel alive’ lalalalalalala, ‘IzzyLove, please help me,’ zing ik sinds mijn boekpresentatie van vorige week. Lisa Roth (12) en Gilles Meester (14) schreven speciaal voor de boekpresentatie een liedje. Ze maakten ze er zelfs een cd van. Binnenkort te beluisteren bij Basta op de Amsterdamse zender AT5.

6 Reacties op “Lisa en Gilles

  1. zóóó leuk!! Helaas geen AT5, misschien straks op ‘uitzending gemist’

  2. Ik geloof dat het pas vanaf volgende week maandag wordt uitgezonden…

  3. Mmmmmmmmm, dan kan ik stoppen met zoeken en berichten over sport en zeilen overslaan! Maar wat is een week op een mensenleven!

  4. Hoi Manon ik vind het zooooooooooooo een leuk boek ik had het in twee dagen uit

  5. Hoi Manon ik vind het zooooooooooooo een leuk boek ik had het in twee dagen uit.

Geef een reactie

