Win een Geheel Verzorgd Arrangement

Ik ben een tijdje weg. U hoeft niet gelijk bij mij thuis te gaan inbreken, want ik laat een man, twee kinderen en zeventien herdershonden achter. Maar als u denkt: wat is het stil hier, weet dan dat ik weg ben. Ik ga een tijdje naar een land waar iedereen een geweer heeft, maar niemand op elkaar schiet. Waar het overal naar dennebossen ruikt. Dat komt omdat er overal dennebossen zijn. Als het sneeuwt dragen de mensen grote bontmutsen en ze rijden rond in hele grote auto’s. En in de auto luisteren ze allemaal naar muziek van Celine Dion. En nu mag u raden waar ik ben. Onder de goede inzenders van de prijsvraag verloot ik een Geheel Verzorgd Arrangement. En nu raden maar.

6 Reacties op “Win een Geheel Verzorgd Arrangement

  1. in canada – wat makkelijk🙂
    dat geheel verzorgd arrangement mag voor mij ook in iets zonnig oorden zijn

  2. Dat zou goed kunnen zijn, maar ik zeg: blijf raden!

  3. Wil jij in Canada heel lief zijn voor de zeehondjes?
    Veel plezier.
    Vriendelijke groet

  4. canada zeer waarschijnlijk!

  5. Canada dus! Wat heerlijk! Behalve die muziek dan…

  6. Is Canada het enige land met dennebossen en jagers? Lijkt me niet toch? Misschien is het wel Alaska, of ergens in Scandinavie. Ik heb geen idee, maar hoop wel op wat foto’s bij thuiskomst!

Geef een reactie

