Hoefbevangenheid

De mevrouw op het bankje wilde weten wat ik las. Ik liet haar de kaft van mijn boek zien. ‘Een boek over hoefbevangenheid, wat leuk,’ zei de mevrouw op het bankje. Ik vertelde haar dat mijn broer het had geschreven. Dat hij alles van paarden weet en paarden alles van hem. Ik vertelde haar dat er geen beter boek over hoefbevangenheid bestond dan dit. Dat het een boek was met prachtige foto’s en heel veel informatie over paarden en hun hoefjes. Het is eigenlijk een boek over wat je moet doen als paarden door hun hoefjes zakken: dit boek lezen! ‘Maak je altijd reclame voor de boeken van je broer?’ vroeg de mevrouw op het bankje. Ik zei dat ik juist nooit reclame maakte voor de boeken voor mijn broer. Liever niet. Eén schrijvende Sikkel in het land is wel genoeg. Maar voor zijn boek over paardenhoefjes maak ik een uitzondering. Ik zeg: kopen dat boek.

Het boek is ook te bestellen, en wel  hier!

Een Reactie op “Hoefbevangenheid

  1. Hoi Manon,

    Goed bezig!

    Hartelijke groet,

    Tamara Koster

Geef een reactie

