In januari in de winkel

In mijn nieuwe leven zit ik op de veranda en schrijf het tweede hoofdstuk van mijn nieuwe boek. In mijn nieuwe leven bloeit er zomaar een sering naast mijn bureautje in de zon (en een girafje…). Maar nu eerst een boekje schrijven. In januari 2011 ligt het al in de winkel.

7 Reacties op “In januari in de winkel

  1. Wat leuk dat er een girafje over je schouder meekijkt als je daar zit te tikken.

  2. Ja, zie ik nu ook… en ik ben dol op girafjes!!!

  3. Zolang ze niet in je oor kwijlen dan, he?

  4. Waarom is hier geen knop met ‘vind ik leuk’? Het is inderdaad een erg schattig girafje. Mag ik het eens lenen?

  5. @gewebkijk… ja, 2011 (als ik een beetje doorschrijf tenminste…)

Geef een reactie

