De dag van het toeval

Hij is weer voorbij, de dag van het toeval!!!!!!!!!!!!!!! Toevallig was ik te lezen in De Pers en Het Parool, te zien bij Koffietijd en Zie.nl en te horen bij Radio Gelderland, Radio Amsterdam FM, Radio Simone, Pavlov , Te Wild en FunX. En heel toevallig ga ik nu een dagje in het gras liggen en naar de vogels kijken.

4 Reacties op “De dag van het toeval

  1. Ik denk dat dat wel een hele goede beslissing is waarbij je niets aan het toeval moet overlaten….

  2. mocht je dat in loosdrecht doen langs de waterkant, dan kom ik je misschien wel toevallig tegen…😉

  3. Ik zou er echt heel blij van worden als je voortaan al je geschreven logjes in zou spreken als videofilmpje en dat ik daar dan audiovisueel naar kon kijken.

  4. @Coffer, @gewebkijk en @Impa, wat zijn jullie toch een leuke lezers!

Geef een reactie

