Kerstmuziek

Mijn ipod kent kuren. Zo veel kuren dat hij uit al mijn muziek alleen de kerstmuziek wil spelen. En hoe meer ik er aan rammel en op sla, hoe harder die muziek wordt. En dit is niet eens een grapje. Alleen als ik het draaiwiel heel lang ingedrukt houd, speelt hij het Ave Maria. Dat is ook een soort kerstmuziek natuurlijk al is het wat stemmiger dan Bert en Ernie’s kerst-cd. Wie mij ziet lopen door het Oosterpark, waar ik dagelijks rondjes loop om niet stil te hoeven staan, ziet mij harder lachen dan voorheen. Dat is omdat ik op dat moment luister naar de tekst: ‘De kaarsjes geven een schitterend licht, dat schijnt heel leuk op mijn ballengezicht. Oehoe, ik ben een kerstbal!’ En is het eenmaal kerst, dan wil ik graag een nieuwe ipod als cadeau.

2 Reacties op “Kerstmuziek

  1. hahaha, met de kerstgedachten kan je niet vroeg genoeg zijn!

  2. Ik ben een ipod met zomerhits aan het vullen. Dat leek mij een mooi sinterklaaskado. Maaar het bijbehorende gedicht wil maar niet lukken.
    Muzikale groet

Geef een reactie

