Is het duidelijk?

En opeens schreef ik heel veel blogjes. In plaats van boekjes te schrijven. Voor de verandering. Nu ik al voor twee mensen een uitzondering had gemaakt wilde ook jij een eigen blogje. Je was niet voor niets mijn sms-vriend. De man die mij altijd vriendelijke berichtjes stuurt vanaf een eiland in de zon. Ik vond dat je geen rechten kon ontlenen aan je trouwe sms-vriendschap. Vooral niet omdat ik al weken niets meer van je had gehoord. Daar waren redenen voor zei je. Je beltegoed was op, je had je telefoon in het water laten vallen, je was blind geworden, je was het schrijven verleerd. Ik vond dat allemaal smoesjes, maar omdat ik de rottigste niet ben voor jou ook een blogje. (nog meer mensen?)

Geef een reactie

