Mijn vier beste vriendinnen

Wie heeft er nou vier beste vriendinnen, vroeg ik. ‘Jij,’ riepen mijn vier beste vriendinnen in koor. Ik zei dat het woord beste vriendin impliceert dat het er slechts een is. Jullie vonden dat grote onzin en weigerden om voor elkaar plaats te maken. Allemaal beriepen jullie je op anciënniteit, of trouwe vriendschap. Ik zuchtte. Tegen zo veel beste vriendinnen kan ik niet op. Daarom ook maar een blogje voor jullie, gewoon om van het gezeur af te zijn.

2 Reacties op “Mijn vier beste vriendinnen

  1. wat een geluk dat je geen vier beste moeders hebt…

  2. omdat moeten dwang is, en omdat ik toch ook niet pas in het rijtje beste vriendinnen, verzoek ik u expliciet voor mij geen maandelijks blogje aan te maken bvd.

Geef een reactie

