Seks

Nu begonnen meer lezertjes van zich te laten horen. Allemaal wilden ze dat ik speciaal een blogje voor hen schreef, ook elke maand een – op z’n minst. ‘Lezertjes, lezertjes,’ riep ik, als ik voor jullie allemaal een persoonlijk blogje moet schrijven dan kom ik niet meer aan boeken schrijven toe. Nou vooruit, voor een maak ik een uitzondering. Vanwege dat grappige verzoek om het blogje de titel seks te geven. Waarom dat is kon je niet uitleggen. Ik hielp je eraan herinneren dat seks geen rol speelt in onze jarenlange vriendschap. Jij vond dat geen enkele reden om niet alsnog die titel te geven. Bij deze. Voor jou, elke maand een blogje met de titel seks.

Geef een reactie

