Nominatie Jonge Jury 2012

Mijn boek ‘Hoe lang zijn geheimen houdbaar? Door IzzyLove’ staat op de longlist voor de Jonge Jury 2012. Dat betekent dat ik weer langs de deuren ga om kinderen te dwingen op mij te stemmen. Ook op schoolpleinen, sportclubs en kinderfeestjes kom ik tegenwoordig heel graag. Wie niet op mijn boek stemt kan direct een klap voor zijn hoofd krijgen. Dan willen de meeste wel stemmen. Maar stemmen kan ook via de site.

Het enige wat je hoeft te doen is naar www.jongejury.nl te gaan, boven in de balk op stem te klikken, in het witte vakje ‘Izzylove’ in te typen, rechts op het groene kruisje te klikken, naam en eventueel e-mailadres invullen en op ‘stem’ te klikken.

Stemmen kan tot 1 maart 2012. Mocht mijn boek op de shortlist komen, dan trakteer ik iedereen die op mij gestemd heeft op smurfenijs.

Wees geen watje en stem vandaag nog!

Geef een reactie

