Boring dinner

Het concept is zo eenvoudig dat het me verbaast dat ik het niet zelf verzonnen heb. Boring Dinners. Het enige wat je nodig hebt is wat doodsaaie gasten. Mensen die nooit wat meemaken of mensen die nooit wat te zeggen hebben of alleen hele saaie verhalen vertellen. Of mensen uitnodigen van wie je van tevoren weet dat ze helemaal niets gemeen hebben. En dan koken zonder zout en kruiden, laffe hapjes die er uitzien alsof ze zo uit een kookboek uit de jaren vijftig komen. Hoe bleker hoe beter. Bloemkool zonder sausje, vegaworstjes met stukjes spek en   vla-flip zonder vla, of zonder flip. En geen wijn natuurlijk maar lauwe kruidenbitter bij het eten. Ik weet nog niet wanneer ik een boring dinner party ga geven, maar iedereen die wil komen kan zich nu vast opgeven. Het diner zal plaatsvinden op een dinsdagavond in februari tussen vijf en half zeven. Zelf servetten meenemen. De oersaaie uitnodiging volgt.

9 Reacties op “Boring dinner

  1. oeps!!Ik hoop niet dat wij een generale repetitie waren…

  2. het was echt ‘boring’….En er kon geen lachje af!! En die smerige rode hema-wijnen. En waarom kregen we de aardappels en de tomaten vóór het toetje…En al dat gezeur over de kredietcrisis…

  3. Ik kan me er niets meer van herinneren…. zo saai was het:) In februari nog een keer!

  4. voor mij uit de blender graag,
    dan ben ik op tijd weer thuis voor lingo.

  5. @gewebkijk, wat een goed idee! Ik ga het hele diner door de blender halen. En dan voor-hoofd- en nagerecht tot 1 prutje maken. En de gasten naast elkaar aan een lange tafel zetten en ipv achtergrondmuziek een licht irritante pieptoon, of heel hard Lingo aan zetten – dan kunt u ook wat langer blijven, is wel zo gezellig. Misschien ook een diner voor volgende zomer: boring boat dinners?

  6. u was mij voor. 🙂
    (zat net de juiste spelling voor contradictio in terminis te checken.) ;P

  7. mbt de bootdinners,
    laten we niet te hoog grijpen,
    en eerst eens zien
    of we de gezellige versie van de grond kunnen krijgen.😀

Geef een reactie

