Ik lig overal

‘Je ligt overal,’ zei Sterre, de hoofdredactrice van Psychologie Magazine. Ze had mijn boeken gezien bij de kassa van Selexyz. ‘Je ligt bij Van Rossum in de etalage,’ liet een vriendin me per sms weten. ‘Je ligt bij Bruna op een tafel,’ schreef mijn verloofde vanuit Nijmegen. Deze week komt mijn nieuwe IzzyLove-boek uit. Maar nog voor het zover is, hebben de boekhandels mijn eerste boek vast in grote stapels op tafels en bakken bij de kassa gelegd. Ik lig overal.

Overigens lig ik niet altijd. Ik sta ook wel eens. Dinsdag 28 februari al. Dan sta ik met een groot interview in het Parool. Al dat liggen en staan gaat me prima af. Nu alleen nog verkocht worden.

Tot zover de schandelijke zelfpromotie.

(Foto: bij Selexyz Amsterdam)

Geef een reactie

