IzzyLove genomineerd voor de Nederlandse Kinderjury

Tadaaaa (tromgeroffel), tjing tjing, mijn boek Hoe word ik een koppelaar (in 330 eenvoudige stapjes) door IzzyLove is genomineerd voor de Nederlandse Kinderjury. Het is de eerste keer dat een boek met zo’n lange titel genomineerd is. Als ik win trakteer ik al mijn bloglezers op ijs!

Op 20 juni wordt bekend gemaakt of ik ijs ga trakteren.

9 Reacties op “IzzyLove genomineerd voor de Nederlandse Kinderjury

  1. Zaaaaaaaaaaaaaalig goed nieuws, Manon! Alvast gefeliciteerd! Ik hoop op erg veel ijs! xx Do

  2. @Do: ik rijd er in mijn ijscokarretje speciaal voor naar België (als ik win…)

  3. toch ook naar Frankrijk?

  4. Mais oui, ook naar Frankrijk zal mijn ijscokarretje gaan – als ik win tenminste.

  5. als u wint kunt u terecht opscheppen. ;)

  6. Gefeliciteerd Manon en kom je ook met ijs in Purmerend, want daar woon ik :-)

Geef een reactie

