Schrijvershuisje in het groen II

 

 

 

 

 

 

 

Vroeger, toen ik nog dagelijks mijn blog bijhield, nam ik in de zomer netjes afscheid van mijn zeven lezertjes. Het voelt gek om dat nu te doen want ik schrijf bijna nooit meer mijn blog. Het leven nam een wending waardoor ik niet meer aan schrijven toekom. Behalve aan het schrijven van kinderboeken. En dat is nog altijd het leukste wat ik ooit heb gedaan. Sinds ik de prijs van de Nederlandse Kinderjury heb gewonnen vliegen mijn boeken over de toonbank. Deze zomer begin in aan een nieuw boek. In januari is het al af. Tot die tijd zal het nog stiller zijn dan voorheen op deze blog. Ik wens u een fijne zomer. Ik zal aan u denken vanuit mijn schrijvershuisje in het groen, mijn standhuis op Vlieland en vanuit mijn klooster met zwembad in Toscane. Sterker, ik denk de hele tijd aan u. Pak uw koffer en kinderen op, dan vertrekken we samen.

3 Reacties op “Schrijvershuisje in het groen II

  1. Fijne zonnge zomer toegewenst!
    En natuurlijk heel veel schrijfplezier.
    Zonnige zomergroet

  2. geniet, weet u gemist!

  3. Veel inspiratie gewenst in je schrijvershuisje in het groen, fijn weer tijdens je bezoek aan je standhuis op Vlieland en veel rust als je in het klooster met zwembad in Toscane vertoeft.

Geef een reactie

