Hier schijnt de zon

Het is januari en het hele weekend is het buiten Noordpool. Wiewoe, raast de wind om mijn huis en volgens de weerman vriest het ’s nachts acht graden. Zo ver natuurlijk geen nieuws voor wie nu naar buiten kijkt. Maar hier schijnt de zon. En hier, dat is mijn nieuwe IzzyLove-boek dat begin april in de winkel ligt en waarvan ik nu de laatste hoofdstukken aan het schrijven ben. Heartbreak Hotel heet het boek en het speelt zich af aan zee. In een hotel waar alleen maar mensen met liefdesverdriet komen. Die komen aan zee genezen van hun gebroken hart. En in mijn boek is het zomer. Dus moet ik er aan denken om mijn hoofdpersonen flipflops aan te laten doen en geen sneeuwlaarzen. En tegelijkertijd is dat ook het fijnste van schrijver zijn. Buiten is het Noordpool, maar in mijn hoofd is het heerlijk warm.

Geef een reactie

