Hoera, het regent!

Het regent onophoudelijk, maar dat is juist goed vind ik. Zo lang het regent kan ik fijn binnen schrijven en hoef ik niet naar het strand om bruin te worden. Ik hoef ook niet ’s avonds op terrasjes te zitten om koude witte wijn te drinken en ik hoef al helemaal niet te picknicken. Avonden op mijn balkon, fietstochtjes langs de Amstel met mijn man, varen met vrienden, door die regen houd ik zeeën van tijd over. Ik raak zelfs zo enthousiast over het heerlijke schrijfweer (en ik ben met twee boeken bezig), dat ik zelfs het weerbericht begin te lezen. Het goede nieuws is dat er de hele komende week maar liefst negentig procent kans op regen is! Die twee boeken zijn af voor ik het weet. Met een beetje geluk regent het ook in juli en augustus.

2 Reacties op “Hoera, het regent!

Geef een reactie

