Meneer Daelmans bestaat wél

romeVandaag zes jaar geleden belde ik hem op. Ik had geen idee wie hij was. Sterker nog, ik dacht dat hij niet bestond, de man die ik telefonisch moest interviewen en met wie ik inmiddels zo gelukkig ben.

Dit schreef ik aan mijn opdrachtgeefster en bij deze wil ik haar bedanken dat ze me aanspoorde om hem toch maar te interviewen, de man die toen zo onbereikbaar was (2 betekenissen).

On donderdag, 3 april 2008 16:32, Manon Sikkel <manonsikkel@media-visie.nl> wrote:

Irma, Ik ben bezig met de Vrom-vakanties, maar nummer 1 bestaatniet… althans ze hebben bij Vrom nog nooit gehoord van Mark Daelmans… heb je een ander telefoonnummer of zal ik maar gelijk een reserve bellen? Groetjes, Manon

 

Van: Manon Sikkel [mailto:manonsikkel@media-visie.nl]

Verzonden: donderdag 10 april 2008 11:49
Aan: Mark Daelmans
Onderwerp: interview Tellus
 Beste heer Daelmans,
Voor het blad Tellus schrijf ik een reeks korte verhaaltjes over vakantiebestemmingen van medewerkers van Vrom. Ik begrijp dat u deze zomer op zangvakantie naar Frankrijk gaat en zou u heel graag kort telefonisch willen interviewen over uw aanstaande vakantie. Het liefst vandaag, en anders morgen.
Ik heb u vandaag twee keer gebeld, maar liep u steeds mis helaas.
Hele vriendelijke grote,
Manon Sikkel

Manon Sikkel
Nieuwe Herengracht 47
1011 RN Amsterdam

2 Reacties op “Meneer Daelmans bestaat wél

  1. hulde voor meneer daelmans, (ze bestaan nog) maar die korte stukjes mis ik nog regelmatig.😉

  2. Sorry Manon, dan maar zo (ik kreeg je mail teruggestuiterd; over onbereikbaar gesproken, Daelmans & Sikkel!):

    Ha Manon en Mark,

    Ik was een beetje overdonderd en zat met mijn hoofd elders, maar:

    Het komt zo geweldig uit, die haas! We (Ilse en ik, van MooiDood) zijn net bezig met het experimenteren met flexibele preparaten (beesten die een beetje kunnen bewegen), en hebben eigenlijk veel middelgrote zoogdieren daarvoor nodig.
    Enorm bedankt dus. We -of ik alleen- komen graag het resultaat laten zien, en dan natuurlijk het liefst in jullie Ferraristulp!

    Groeten (hele vriedelijke grote),
    Heleen

Geef een reactie

