Zeven uitgevers, twee mannen, vier kinderen en een broer

bussummanon

Zeven jaar geleden begon ik met het schrijven van dit blog. Het leverde me fans op en trouwe lezers en al schrijvend leerde ik nog beter schrijven. Inmiddels zijn er zeven uitgevers, twee mannen, vier kinderen en een broer waar ik bijna dagelijks aan moet denken. Dit jaar verschijnen er zeven boeken waar mijn naam op staat, en dan tel ik de herdrukken nog niet eens mee. Geen wonder dat ik de laatste tijd bijna geen blogje meer heb geschreven. En als ik al tijd had, dan was ik bezig met artikelen schrijven voor Psychologie Magazine, Quest of Margriet, gaf ik les op de schrijversvakschool, bezocht ik scholen of leerde ik de hamsters van mijn zoon door een hoepel springen. En dan mag ik het nog niet eens over dat geheime project hebben waar ik maanden mee zoet was. Er zijn ook vrouwen die niet werken, maar die vrouw ben ik dus niet. Wel heb ik me voorgenomen om wat vaker te bloggen, al vind ik het woord nu alweer wat ouderwets klinken. Later ga ik daar dan weer een boek van maken: toen oma nog blogde.

5 Reacties op “Zeven uitgevers, twee mannen, vier kinderen en een broer

  1. Wie aan mij denkt daar denk ik tien keer zo veel aan terug.

  2. It was dark when I woke. This is a ray of sunnhise.

  3. Thank you Louise. I had the pleasure of working closely with Sandi for almost 9 years. She was brilliant, inspiring, stubborn, stylish, exasperating, and funny…so, so funny. I remember being taken aback by the scars at our first meeting but it took no time at all before I saw nothing but the effervesence that was Sandi. How lucky I was to have known her and to have so many wonderful memories. I loved her dearly and will never stop missing her. (Carol)

  4. ”Taiteessa on se inha puoli, että sen hyvyys ei määrity työtuntiperusteisesti. Se vain on tai ei ole kiinnostavaa.”Minusta tuo on niin loistavasti sanottu että laitoin siitä lainauksen omille sivuilleni, mainiten lähteen. Jos et pidä siitä että tuo on siellä niin poistan sen kun ilmoitat kantasi.Minä yritän olla tekstiilitaiteilija, ensimmäinen näyttelyni on lokakuussa.Parhain terveisinMilja Talvikki

  5. у меня при входе на главную страницу в контакте пишет«К сожалению, Google Chrome не может найти страницу vkontakte.ru.Снова откройте страницу: vkontakte.­ruВозможные действия:Открыть кэшированную копию страницы vkontakte.­ru.Искать в Google:»[]Надя Reply:Январь 7th, 2012 at 15:31у меня пнплогично[]Надя Reply:Январь 7th, 2012 at 15:32аналогично* сори[]Настя Reply:Июнь 16th, 2012 at 10:57у меня так же(

Geef een reactie

