Kinderboekenweek 2014

Het is kinderboekenweek, ik reis het hele land door. Ik zie kinderen in Friesland en kinderen in Rotterdam. Ik zie juffen met hun rug naar me toe zitten omdat ze liever hun Facebook bekijken en ik zie meesters die lachen om mijn grapjes. Maar vooral zie ik lezers. Honderden, nee, duizenden lezers. En dan weet ik weer waarom ik kinderboekenschrijver ben geworden.

Basisschool de Octopus, Swalmen (Limburg)

swalmen2014

BaBasisschool de Octopus Swalmen (

Een Reactie op “Kinderboekenweek 2014

  1. Het is dus een feest om over jouw boeken te praten.
    Inderdaad facebookers zijn steeds meer contact gestoorden aan het worden.

    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

